укррус

Телефони в Одесі

  • (063) 643-84-53
  • (097) 685-65-52

Умови прокату в Baby Service Одеса

Скористатися послугою прокату дитячих товарів Baby Service в Одесі досить легко і просто.

ЯК ЗРОБИТИ ЗАМОВЛЕННЯ?

Оформити замовлення на обрану вами продукцію можна на сайті, натиснувши на кнопку "Взяти напрокат", яка розташована під головним зображенням товару на його сторінці, або зв'язавшись з нами по телефонах, вказаних в розділі "Контакти". Менеджер уточнить наявність речі, яка вас цікавмить і докладно проконсультує по умовах.

ПІДПИСАННЯ ДОГОВОРУ

Так як ми серйозно і відповідально ставимося до того, чим займаємося, - з кожним клієнтом ми укладаємо Договір прокату. Для його оформлення потрібно надати менеджеру паспортні дані: при самовивозі - безпосередньо в офісі (при собі мати оригінал документа); в разі доставки - продиктувати дані менеджеру по телефону/відправити e-mail/за допомогою Viber. Менеджер підготує пакет документів, а курьєр під час доставки звірить зазначені в договорі паспортні дані з оригіналом документа. Документи оформляються на того, хто буде ставити свій підпис під договором і приймати річ.

УМОВИ ОПЛАТИ

При отриманні товару ви вносите тільки авансовий платіж, сума якого зазначена в каталозі товарів для кожної речі. Після того, як річ вам буде вже не потрібна - з суми авансового платежу буде утримана вартість оренди, а різниця - повернута вам. Якщо ж річ вам ще потрібна, а авансовий платіж вже вичерпався - необхідно буде продовжити оренду, внісши наступний авансовий платіж.

Таким чином, аванс виступає депозитом на користування річчю. Так як, наприклад, при користуванні послугами операторів мобільного зв'язку. Є гроші на рахунку - користуєтеся річчю, закінчилися гроші - повертаєте орендовану річ або продовжуєте його оренду. Зробити це необхідно не пізніше дати вичерпання авансу, яка буде прописана в Акті прийому-передачі товару. В іншому ж випадку за кожен прострочений день оренди буде налічуватися додатково пеня. Ми розуміємо, що стежити за подібними "датами" з маленькими дітками складно, тому за 3 дні до вичерпання авансу зідзвонюємося з клієнтами і нагадуємо їм про це. Якщо ж ви "не почули дзвінок", "відключили телефон", "не змогли відповісти" і т.п., просимо згадати про свої зобов'язання за договором самостійно!

Розглянемо розрахунок орендної вартості на прикладі заколисуючого центру "Коала" Bright Starts:

Аванс становить 500 грн.

Вартість прокату: 1 тиждень - 200 грн; місяць - 360 грн; далі на добу - 12 грн.

Якщо ви повернете гойдалку протягом 7 днів з моменту отримання, ми вам повертаємо 300 грн (500 - 200)

Якщо ви користуєтеся гойдалкою від 8 до 30 днів - при поверненні ви отримуєте 140 грн (500 - 360)

Якщо термін оренди складе 1 місяць і 5 днів - ви отримаєте назад 80 грн (500 - (360+ (5*12))

Для кожної речі існує мінімальний платіж (вказано на сторінці кожного товару). Він оплачується в будь-якому випадку, навіть якщо ви користувалися річчю кілька годин.

ЯК ОТРИМАТИ ТОВАР?

Товар можна забрати самостійно з офісу за адресою вул.Генерала Петрова,74 (графік роботи - тут). Або ж замовити доставку.

ЯК ПОВЕРНУТИ ТОВАР?

Також, як і отримати) Або самостійно привезти в офіс, при цьому ОБОВ'ЯЗКОВО передзвонивши напередодні і попередивши про свій візит. Або ж замовити кур'єрське повернення, яке буде здійснено протягом двох робочих днів з моменту отримання нами вашої заявки на виїзд.

ДЕТАЛЬНІШЕ ПРО ДОСТАВКУ

Вартість виїзду до клієнта вказана на сторінці кожного товару, становить від 50 до 100 грн і відноситься до виїзду в межах міста. Мінімальна вартість виїзду на пос.Котовского або в Совіньон - 80 грн. Доставка 2-х і більше одиниць товару і доставка за межі міста обмовляється індивідуально.

Кур'єри працюють з понеділка по суботу з 9:00 до 20:00 (доставка в інший час або в неділю - за попереднім погодженням). Мінімальний часовий інтервал на доставку або повернення становить 2 години. Замовлення, прийняті до 12:00, можуть бути доставлені в цей же день у другій половині дня. Вранці ж виїжджають замовлення, прийняті напередодні.

ДЛЯ ПОСТІЙНИХ КЛІЄНТІВ

Для клієнтів, у яких є вже хоча б один закритий договір прокату на протязі року, - діє знижка на авансовий платіж (вони вносять аванс, який відзначений на сайті наступним чином: "для клієнтів, які вже користувалися нашими послугами").

ПОПЕРЕДНЄ БРОНЮВАННЯ

Якщо річ вам потрібна не сьогодні і не завтра, тобто ви хочете її забронювати до певної дати, в такому випадку необхідно внести бронь в розмірі 100 грн за товар - для того, щоб обрана вами річ гарантовано вас дочекалася і була готова до вказаної дати. Оплату при цьому можна робити як готівкою, так і на карту ПриватБанку. Сума передоплати буде включена в авансовий платіж при передачі товару. Річ вважається заброньованої виключно з моменту отримання нами зазначеної суми. Застава для бронювання товарів вноситься з розрахунку можливих форс-мажорних ситуацій, як, наприклад, скасування поїздки. Якщо з яких-небудь причин клієнт скасовує вже домовлену бронь, сума передоплати клієнтові не повертається.

Ще одна невелика, але дуже важлива деталь!) ​​

З приводу забруднень: це дітки, ми все розуміємо (печиво, компотик...), все це нами очищується і переться після кожного клієнта. АЛЕ за серйозні забруднення, псування або втрату комплектуючих товару, а то і всього товару в цілому, передбачені штрафні санкції, які докладно описані в договорі. Ми ретельно стежимо за станом речей, які вам пропонуємо, і розраховуємо на взаємність!

Залишилися питання? Із задоволенням на них відповімо за телефонами:

(063) 643-84-53

(097) 685-65-52

Дзвінки приймаємо щодня з 9:00 до 19:00