укррус

Телефони в Одесі

  • (063) 643-84-53
  • (097) 685-65-52

Умови прокату в Baby Service Одеса

 

ЯК ЗРОБИТИ ЗАМОВЛЕННЯ?

Оформити замовлення на обрану вами продукцію можна на сайті, натиснувши на кнопку "Взяти напрокат", яка розташована під головним зображенням товару на його сторінці, або зв'язавшись з нами по телефонах, вказаних в розділі "Контакти". Менеджер уточнить наявність речі, яка вас цікавмить і докладно проконсультує по умовах.

ПІДПИСАННЯ ДОГОВОРУ

Так як ми серйозно і відповідально ставимося до того, чим займаємося, - з кожним клієнтом ми укладаємо Договір прокату. Для його оформлення потрібно надати менеджеру паспортні дані: при самовивозі - безпосередньо в офісі (при собі мати оригінал документа); в разі доставки - продиктувати дані менеджеру по телефону/відправити e-mail/за допомогою Viber. Менеджер підготує пакет документів, а курьєр під час доставки звірить зазначені в договорі паспортні дані з оригіналом документа. Документи оформляються на того, хто буде ставити свій підпис під договором і приймати річ.

УМОВИ ОПЛАТИ

При отриманні товару ви вносите тільки авансовий платіж, сума якого зазначена в каталозі товарів для кожної речі. Після того, як річ вам буде вже не потрібна - з суми авансового платежу буде утримана вартість оренди, а різниця - повернута вам. Якщо ж річ вам ще потрібна, а авансовий платіж вже вичерпався - необхідно буде продовжити оренду, внісши наступний авансовий платіж.

Таким чином, аванс виступає депозитом на користування річчю. Так як, наприклад, при користуванні послугами операторів мобільного зв'язку. Є гроші на рахунку - користуєтеся річчю, закінчилися гроші - повертаєте орендовану річ або продовжуєте його оренду. Зробити це необхідно не пізніше дати вичерпання авансу, яка буде прописана в Акті прийому-передачі товару. В іншому ж випадку за кожен прострочений день оренди буде налічуватися додатково пеня. Ми розуміємо, що стежити за подібними "датами" з маленькими дітками складно, тому за 3 дні до вичерпання авансу зідзвонюємося з клієнтами і нагадуємо їм про це. Якщо ж ви "не почули дзвінок", "відключили телефон", "не змогли відповісти" і т.п., просимо згадати про свої зобов'язання за договором самостійно!

Розглянемо розрахунок орендної вартості на прикладі заколисуючого центру "Коала" Bright Starts:

Аванс становить 500 грн.

Вартість прокату: 1 тиждень - 200 грн; місяць - 360 грн; далі на добу - 12 грн.

Якщо ви повернете гойдалку протягом 7 днів з моменту отримання, ми вам повертаємо 300 грн (500 - 200)

Якщо ви користуєтеся гойдалкою від 8 до 30 днів - при поверненні ви отримуєте 140 грн (500 - 360)

Якщо термін оренди складе 1 місяць і 5 днів - ви отримаєте назад 80 грн (500 - (360+ (5*12))

Для кожної речі існує мінімальний платіж (вказано на сторінці кожного товару). Він оплачується в будь-якому випадку, навіть якщо ви користувалися річчю кілька годин.

ЯК ОТРИМАТИ ТОВАР?

Товар можна забрати самостійно з офісу за адресою вул.Генерала Петрова,74 (графік роботи - тут). Або ж замовити доставку.

ЯК ПОВЕРНУТИ ТОВАР?

Також, як і отримати) Або самостійно привезти в офіс, при цьому ОБОВ'ЯЗКОВО передзвонивши напередодні і попередивши про свій візит. Або ж замовити кур'єрське повернення, яке буде здійснено протягом двох робочих днів з моменту отримання нами вашої заявки на виїзд.

ДЕТАЛЬНІШЕ ПРО ДОСТАВКУ

Вартість виїзду до клієнта вказана на сторінці кожного товару, становить від 70 до 110 грн і відноситься до виїзду в межах міста. Мінімальна вартість виїзду на пос.Котовского та в Совіньон - 100 грн.

Кур'єри працюють з понеділка по суботу з 9:00 до 20:00 (доставка в інший час або в неділю - за попереднім погодженням). Мінімальний часовий інтервал на доставку або повернення становить 2 години. Замовлення, прийняті до 12:00, можуть бути доставлені в цей же день у другій половині дня. Вранці ж виїжджають замовлення, прийняті напередодні.

ДЛЯ ПОСТІЙНИХ КЛІЄНТІВ

Для клієнтів, у яких є вже хоча б один закритий договір прокату на протязі року, - діє знижка на авансовий платіж (вони вносять аванс, який відзначений на сайті наступним чином: "для клієнтів, які вже користувалися нашими послугами").

ПОПЕРЕДНЄ БРОНЮВАННЯ

Якщо річ вам потрібна не сьогодні і не завтра, тобто ви хочете її забронювати до певної дати, в такому випадку необхідно внести бронь в розмірі тижневої аренди - для того, щоб обрана вами річ гарантовано вас дочекалася і була готова до вказаної дати. Оплату при цьому можна робити як готівкою, так і на карту ПриватБанку. Сума передоплати буде включена в авансовий платіж при передачі товару. Річ вважається заброньованої виключно з моменту отримання нами зазначеної суми. Застава для бронювання товарів вноситься з розрахунку можливих форс-мажорних ситуацій, як, наприклад, скасування поїздки. Якщо з яких-небудь причин клієнт скасовує вже домовлену бронь менш ніж за 7 днів до обмовленої дати, сума передоплати клієнтові не повертається.

Ще одна невелика, але дуже важлива деталь!) ​​

З приводу забруднень: це дітки, ми все розуміємо (печиво, компотик...), все це нами очищується і переться після кожного клієнта. АЛЕ за серйозні забруднення, псування або втрату комплектуючих товару, а то і всього товару в цілому, передбачені штрафні санкції, які докладно описані в договорі. Ми ретельно стежимо за станом речей, які вам пропонуємо, і розраховуємо на взаємність!

Залишилися питання? Із задоволенням на них відповімо за телефонами:

(063) 643-84-53

(097) 685-65-52

Дзвінки приймаємо щодня з 9:00 до 17:00